فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان

فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان

فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان در کلینیک فیزیوتراپی آوای زندگی و بر اساس بروزترین متدهای فیزیوتراپی کف لگن و با هدف کمک به درمان مشکلات عملکرد کف لگن ارائه می شود.

بیشتر برنامه های فیزیوتراپی کف لگن شامل نوعی ورزش است. این تمرینات هدفمند بر تقویت قدرت در عضلات ضعیف شده و کاهش اسپاسم در عضلات سفت متمرکز هستند. ممکن است در طول این تمرینات ناراحتی وجود داشته باشد، که اغلب موقتی است و به سرعت برطرف می شود.

انواع مختلفی از الکتروتراپی اغلب می تواند نتایج موثری ایجاد کند. اینها هم شامل تحریک عصبی و هم درمان اولتراسوند می شود. بیمارانی که مایل به کاهش درد لگن هستند و کسانی که از اسپاسم رنج می برند می توانند از الکتروتراپی بهره مند شوند. درمان راحت و ایمن است و توسط متخصصان آموزش دیده ما انجام می شود.

بخش دیگری از برنامه درمانی فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان که توسط متخصصان ما ارائه می شود ممکن است برخی تغییرات در سبک زندگی باشد. این می تواند تعداد دفعات یا وضعیت نشستن شما را تغییر دهد، تکنیک های آرامش بخشی مانند مدیتیشن یا حتی فقط یک حمام آب گرم را انجام دهید و تمرینات کف لگن خود را در خانه انجام دهید.

متخصصان فیزیوتراپی کف لگن ما می توانند طرح درمانی منحصر به فردی را ایجاد کنند که بهترین نتایج را برای شرایط فردی شما ارائه می دهد. ما تجربه، دانش و تجهیزات پیشرفته ای را برای ارائه بالاترین کیفیت مراقبت در دسترس شما داریم.

آیا درمان کف لگن دردناک است؟
بخشی از هر برنامه درمانی فیزیوتراپی شامل مدیریت دقیق ناراحتی و درد است. متخصصان ما بسیار با تجربه هستند و مراقبت های دلسوزانه را برای بیماران ما ارائه می دهند و در محدوده های مناسب کار می کنند.

ممکن است زمانی که برای ارزیابی وسعت وضعیت و اندازه گیری دامنه حرکت شما ضروری است، کمی درد را تجربه کنید. به طور کلی، ممکن است در حین ورزش و سایر روش‌های درمانی ناراحتی ایجاد شود، اما پس از درمان درد پایداری ندارد.

چه افرادی به فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان نیاز دارند؟

گروهی که معمولاً به درمان کف لگن نیاز دارند، زنان بعد از زایمان هستند. علائمی مانند درد لگن و بی اختیاری اغلب پس از زایمان ایجاد می شود. درمان کف لگن در تسکین این علائم بسیار موثر است.

سایر گروه‌هایی که به طور گسترده تحت تأثیر قرار می‌گیرند شامل زنانی هستند که یائسه شده‌اند و هر کسی که اخیراً جراحی شکم یا لگن انجام داده است. در حالی که شیوع کمتری دارد، مردان نیز مشکلاتی را ایجاد می کنند که با فیزیوتراپی کف لگن قابل حل است.

چه زمانی باید به دنبال درمان کف لگن باشم؟

شایع ترین علائمی که ممکن است به درمان کف لگن نیاز داشته باشید بی اختیاری، اختلال عملکرد جنسی و درد در ناحیه کمر و لگن است. اگر شروع به بروز هر یک از این علائم کردید، تیم ما می‌تواند یک ارزیابی کامل برای تعیین اینکه آیا درمان کف لگن گزینه مناسبی برای شماست انجام دهد.

بهتر است این علائم زودتر برطرف شوند زیرا در صورت عدم درمان ممکن است بدتر شوند.

 

مقالات مرتبط :

فیزیوتراپی برای افتادگی اندام لگن

مشکلات عضلات کف لگن

اختلالات سلامت لگن

مقالات بیشتر

کمردرد مکانیکی

کمردرد مکانیکی

کمردرد مکانیکی یکی از شایع‌ ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند. یکی…
درد سیاتیک در بارداری

درد سیاتیک در بارداری

درد سیاتیک در بارداری یکی از عوارضی است که برخی زنان تجربه می کنند ، در حالی که بسیاری از…
سی پی ام پس از جراحی شانه

سی پی ام پس از جراحی شانه

سی پی ام پس از جراحی شانه یکی از بخش های برنامه فیزیوتراپی و توانبخشی پس از جراحی شانه است…
سوزن خشک

سوزن خشک

سوزن خشک یا درای نیدلینگ در سال های اخیر، به عنوان یک روش درمانی محبوب در فیزیوتراپی برای کاهش درد…
مگنت تسلا

مگنت تسلا

مگنت تسلا اصطلاحی است که برای توصیف آهن‌رباهایی با قدرت میدان مغناطیسی بسیار بالا استفاده می‌شود. این آهن‌رباها قادرند میدان‌های…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در اصفهان

راه های ارتباطی

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۱۶
۰۹۰۲۲۲۱۶۸۶۱

مشاوره

جستجو

دسته بندی مقالات

دسته‌ها

keyboard_arrow_up