بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان

فیزیوتراپی یک حرفه مراقبت های بهداشتی مبتنی بر علم است که بهبودی در بیماری، آسیب یا ناتوانی را دنبال می کند. هدف آن بازگرداندن حرکت و توانایی عملکردی به پتانسیل کامل فرد است.

فیزیوتراپیست ها با افراد در هر سنی از نوزادی تا سنین بسیار بالا رفتار می کنند. آنها رویکردی کل نگر دارند و بیمار را از نزدیک در مراقبت از خود مشارکت می دهند.

متخصصان ما در بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان طیف وسیعی از مشکلات فیزیکی را ارزیابی، درمان و مدیریت می کنند. اینها به سیستم تنفسی، قلبی عروقی، عصبی-عضلانی و اسکلتی عضلانی بدن مربوط می شود.

فیزیوتراپیست های اسکلتی عضلانی مشکلات مرتبط با عضلات، استخوان ها، اعصاب، غضروف، تاندون ها، رباط ها و مفاصل را درمان می کنند. به طور خاص، آنها می توانند در موارد زیر کمک کنند:

  • مشکلات ستون فقرات – کمر درد، کمردرد مزمن. لغزش دیسک، فتق دیسک و بیماری دژنراتیو دیسک، تنگی نخاع. سیاتیک. گردن درد، صدمات گردن و شلاق. پوکی استخوان.
  • آسیب های بافت نرم – آسیب های ورزشی. آسیب فشار تکراری. زانو درد و آسیب های زانو، پارگی مینیسک، آسیب همسترینگ، پارگی ACL، تاندونیت کشکک. درد کشاله ران، درد شانه، درد روتاتور کاف، بورسیت، تاندونیت. درد مچ دست و تونل کارپال. رگ به رگ شدن مچ پا، درد پا، فاسیای کف پا، شین اسپلینت.
  • مشکلات روماتولوژیک – آرتریت. استئوآرتریت (OA)، آرتریت روماتوئید (RA)، اسپوندیلیت آنکیلوزان (AS)، نقرس، آرتریت پسوریاتیک. فیبرومیالژیا درد مفاصل.
  • توانبخشی – دیسککتومی، لامینکتومی، فیوژن کمری. عملیات شانه تعویض مفصل زانو و تعویض مفصل ران.
  • بارداری – پا درد و سیاتیک، درد مفصل ساکروایلیاک، کمردرد.

متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی آوای زندگی (بهترین فیزیوتراپی اصفهان) علاوه بر خدمات بالا خدمات تخصصی فیزیوتراپی برای درمان اختلالات جنسی را بر اساس بروزترین متدها ارائه می دهند.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان

فیزیوتراپیست ها توانایی بیمار را برای انجام فعالیت بدنی ارزیابی می کنند. آنها به دامنه حرکت، قدرت، حساسیت، هماهنگی، تعادل و انجام وظایف مفصل نگاه می کنند.

تمرینات بدنی باعث افزایش دامنه حرکتی، تقویت عضلات و بهبود تعادل و هماهنگی می شود. فعالیت بدنی و ورزش در پیشگیری و مدیریت بسیاری از بیماری های مزمن موثر است

درمان دستی
درمان دستی می تواند در فیزیوتراپی مهم باشد. مفاصل ما حرکات لغزشی و سر خوردنی کوچکی را هنگام حرکت در یک محدوده حرکت انجام می دهند. ما نمی توانیم این حرکات را به تنهایی انجام دهیم، آنها فقط با حرکت اصلی رخ می دهند. پس از آسیب، این حرکات کوچک داخلی مفصل می تواند محدود شده و توانایی ما را برای حرکت مفاصل محدود کند.

فیزیوتراپیست می تواند حرکات غیرفعال کنترل شده را برای شل کردن مفاصل و بافت های آسیب دیده اعمال کند. حرکات غیرفعال حرکاتی هستند که توسط شخص دیگری انجام می شود نه توسط خود ما. به حرکات کوچک و تکراری که روی مفاصل اعمال می شود، تکنیک های موبیلیزاسیون گفته می شود. اینها همیشه تحت کنترل بیمار هستند زیرا می توانند منقبض شوند و حرکت را متوقف کنند. یا می توانند از فیزیوتراپ بخواهند که قطع شود.

آب درمانی
آب درمانی برای درمان اختلالات روماتولوژیک، ارتوپدی و عصبی استفاده می شود. در یک استخر کم عمق گرم با دمای نزدیک به گرمای بدن انجام می شود. تحت راهنمایی فیزیوتراپیست، بیمار تمریناتی را در آب انجام می دهد. مقاومت و کمک آب بدون گرانش به مفاصل و ماهیچه ها اجازه می دهد تا با حداقل استرس حرکت کنند. این می تواند تنفس و گردش خون را بهبود بخشد، درد را تسکین دهد، محدوده مفاصل را بهبود بخشد، عضلات را تقویت کند و احساس سلامت عمومی را تقویت کند.

سایر رویکردها
فیزیوتراپیست ها از سوزن خشک استفاده می کنند که در آن سوزن های ظریفی در نقاط خاصی از بدن وارد پوست می شوند. نشان داده شده است که طب سوزنی در درمان التهاب و درد موثر است. التراسوند، کشش و کمپرس سرد و گرم نیز ممکن است به عنوان بخشی از درمان شما استفاده شود.

خدمات بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان

فیزیوتراپی بسته به نیازها و شرایط شما می تواند در هر زمان از زندگی و به روش های مختلف به شما کمک کند. فیزیوتراپی می تواند در مدیریت یک بیماری طولانی مدت پزشکی مانند آرتریت یا آسیب مفید باشد. درمان می تواند درد را کاهش دهد، تحرک را افزایش دهد و شما را به فعالیت های عادی خود بازگرداند. همچنین می توانید با کمک فیزیوتراپی سریعتر از بیماری بهبود یافته و از بستری شدن در بیمارستان خودداری کنید.

فیزیوتراپیست های ما در مرکز فیزیوتراپی آوای زندگی (بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان) می تواند به شما نشان دهد که چگونه اجسام را با خیال راحت بلند کنید و چگونه در موقعیت های مختلف وضعیت بدنی خوبی داشته باشید. این می تواند خطر آسیب دیدگی یا ایجاد مشکلات اسکلتی عضلانی را کاهش دهد. آنها می توانند به شما توصیه کنند که با افزایش سن از طریق تغییرات سبک زندگی مانند ورزش منظم و تغذیه سالم، تناسب اندام و سالم بمانید. اگر برایتان سخت است که از پله ها بالا بروید یا از رختخواب، حمام یا ماشین بیرون بیایید، فیزیوپزشک می تواند به شما یاد دهد که چگونه این مشکلات را دور بزنید.

تمرکز اصلی درمان فیزیوتراپیست همیشه این است که به شما کمک کند تا حد ممکن مستقل و فعال بمانید.

 

کلمات مرتبط :

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان – متخصص فیزیوتراپی در اصفهان – درمان اختلالات جنسی با فیزیوتراپی – درمان مشکلات جنسی آقایان با فیزیوتراپی 

مقالات بیشتر

کمردرد مکانیکی

کمردرد مکانیکی

کمردرد مکانیکی یکی از شایع‌ ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند. یکی…
درد سیاتیک در بارداری

درد سیاتیک در بارداری

درد سیاتیک در بارداری یکی از عوارضی است که برخی زنان تجربه می کنند ، در حالی که بسیاری از…
سی پی ام پس از جراحی شانه

سی پی ام پس از جراحی شانه

سی پی ام پس از جراحی شانه یکی از بخش های برنامه فیزیوتراپی و توانبخشی پس از جراحی شانه است…
سوزن خشک

سوزن خشک

سوزن خشک یا درای نیدلینگ در سال های اخیر، به عنوان یک روش درمانی محبوب در فیزیوتراپی برای کاهش درد…
مگنت تسلا

مگنت تسلا

مگنت تسلا اصطلاحی است که برای توصیف آهن‌رباهایی با قدرت میدان مغناطیسی بسیار بالا استفاده می‌شود. این آهن‌رباها قادرند میدان‌های…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در اصفهان

راه های ارتباطی

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۱۶
۰۹۰۲۲۲۱۶۸۶۱

مشاوره

جستجو

دسته بندی مقالات

دسته‌ها

keyboard_arrow_up