بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان

بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان

بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان خدمات تخصصی فیزیوتراپی را برای درمان مشکلات اسکلتی ـ عضلانی ، اختلال حرکتی در بیماران نورولوژیک ، مشکلات کف لگن و مشکلات جنسی آقایان ارائه می دهد.

فیزیوتراپی به عنوان یک روش درمانی توصیف می شود که شامل توانبخشی، پیشگیری از آسیب، بهبودی و ارتقای تناسب اندام کل نگر است. این در درجه اول بر علم حرکت تمرکز دارد تا به مسائل فیزیکی اساسی ناشی از آسیب یا ناتوانی پرداخته و به افراد در بازیابی، به حداکثر رساندن و حفظ قدرت و توان بدنی خود کمک کند.

فیزیوتراپیست با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های اثبات‌شده و روش‌های طبیعی مبتنی بر شواهد مانند ورزش‌ها و طیف وسیعی از ماساژها، به تشخیص این اختلال کمک می‌کند و یک برنامه درمانی را پیشنهاد می‌کند که به بهترین وجه برای بهبود وضعیت جسمانی بیمار و بازگرداندن آن‌ها به حالت عادی مناسب است.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد به دنبال فیزیوتراپی هستند، یافتن تسکین پایدار از دردی است که می‌توانست برای مدت طولانی آنها را آزار دهد و به دلیل عوامل متعددی تحرک آنها را محدود کند. این که آیا درد یا ناراحتی ناشی از آسیب، شانه یخ زده، وضعیت نامناسب، یا برخی عوامل خارجی دیگر است. فیزیوتراپی نه تنها به مدیریت درد و بهبود تحرک کمک می کند، بلکه علائم هشدار دهنده را نیز تشخیص داده و از بروز آنها جلوگیری می کند. بنابراین، بیمار را از درد اضافی ناشی از آسیب ناشی از زمان استراحت نجات می دهد.

برخی از رایج‌ترین دلایلی که افراد به دلیل آن فیزیوتراپی را انتخاب می‌کنند عبارتند از:

  • پیشگیری از صدمات
  • تسکین عمومی درد
  • توانبخشی پس از جراحی بخصوص جراحی های تعویض مفصل زانو و لگن
  • بهبود وضعیت تعادلی
  • مدیریت بیماری
  • تسهیل انعطاف پذیری مفاصل و عضلات

فواید مراجعه به بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان

فیزیوتراپی منظم می تواند برای افراد در هر سنی که از انواع بیماری ها، آسیب ها یا اختلالات رنج می برند، تسکین دهد. با کمک فیزیوتراپی با کیفیت بالا، می توانید وضعیت فیزیکی و سطح آمادگی جسمانی قبل از درد خود را بازیابی کنید و زندگی بسیار فعال و سالمی داشته باشید. برخی از شناخته شده ترین مزایای فیزیوتراپی عبارتند از:

تسکین پایدار درد: دردهای متعدد در بدن می تواند به دلایل مختلفی باشد. آسیب مچ پا در حین بازی بسکتبال یا کمردرد مزمن به دلیل نشستن طولانی مدت در محل کار. اگر درد روی روال و فعالیت های روزمره شما تأثیر می گذارد، قطعاً نیاز به توجه فوری دارد. جلسات منظم فیزیوتراپی نه تنها به کاهش یا یکنواخت کردن درد کمک می‌کند، بلکه وابستگی به مسکن‌هایی را که می‌توانند در درازمدت گران یا مضر باشند، کاهش می‌دهد.

پیشگیری از جراحی: در حالی که ممکن است جراحی در موارد خاص اجتناب ناپذیر باشد، فیزیوتراپی می تواند به رفع نیاز به زیر چاقو رفتن کمک کند. با استفاده از انواع روش‌های درمانی که شامل ترکیبی از تمرین‌ها و درمان‌ها می‌شود، به از بین بردن درد از ریشه کمک می‌کند، بافت‌های آسیب‌دیده را التیام می‌بخشد و حرکت بدون درد و صاف را در مدت زمان مشخصی تسهیل می‌کند. در صورتی که قبلاً تحت عمل جراحی قرار گرفته اید، فیزیوتراپی می تواند به بهبودی و بهبود سریعتر شما کمک کند.

بهبود تحرک و تعادل: افرادی که در حال نقاهت پس از یک جراحی یا جراحت هستند، ممکن است زمان لازم را صرف کنند تا دوباره روی پاهای خود بازگردند. تحرک می تواند یک چالش باشد و انجام کارهای روزمره می تواند به یک کار غیرممکن تبدیل شود. در چنین مواردی، فیزیوتراپی می تواند کمک بزرگی باشد. این نه تنها به بدن کمک می کند تا قدرت عضلانی از دست رفته خود را بازیابد و هماهنگی را بهبود بخشد، بلکه تحرک را برای حرکت ایمن به دست می آورد.

مدیریت مشکلات مربوط به سن: با افزایش سن، افراد تمایل به ایجاد استخوان ها، مفاصل یا عوارض مرتبط با عضلات مانند پوکی استخوان و آرتریت دارند. برای مقابله با این دردها و دردهای روزمره، فیزیوتراپی منظم می تواند مفید باشد. همچنین اگر فردی جراحی تعویض مفصل زانو یا مفصل ران انجام داده باشد و به دنبال کاهش درد و بهبودی سریع‌تر باشد، می‌توان آن را انتخاب کرد.

کاهش نیاز به داروها: در حالی که مسکن‌ها ممکن است درد را فوری تسکین دهند، اما تأثیری که می‌توانند بر کلیه‌ها و کبد شما داشته باشند در دراز مدت می‌تواند کشنده باشد. بنابراین، برای پرداختن به مشکلات درد درازمدت، فیزیوتراپی به عنوان جایگزین ایمن و موثرتر برای داروهای کنترل درد در نظر گرفته می شود.

 

کلمات مرتبط :

بهترین کلینیک فیزیوتراپی اصفهان – فیزیوتراپی خوب در اصفهان – مرکز فیزیوتراپی در اصفهان – فیزیوتراپی اختلالات جنسی در اصفهان – فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان

مقالات بیشتر

کمردرد مکانیکی

کمردرد مکانیکی

کمردرد مکانیکی یکی از شایع‌ ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد در طول زندگی با آن مواجه می‌شوند. یکی…
درد سیاتیک در بارداری

درد سیاتیک در بارداری

درد سیاتیک در بارداری یکی از عوارضی است که برخی زنان تجربه می کنند ، در حالی که بسیاری از…
سی پی ام پس از جراحی شانه

سی پی ام پس از جراحی شانه

سی پی ام پس از جراحی شانه یکی از بخش های برنامه فیزیوتراپی و توانبخشی پس از جراحی شانه است…
سوزن خشک

سوزن خشک

سوزن خشک یا درای نیدلینگ در سال های اخیر، به عنوان یک روش درمانی محبوب در فیزیوتراپی برای کاهش درد…
مگنت تسلا

مگنت تسلا

مگنت تسلا اصطلاحی است که برای توصیف آهن‌رباهایی با قدرت میدان مغناطیسی بسیار بالا استفاده می‌شود. این آهن‌رباها قادرند میدان‌های…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در اصفهان

راه های ارتباطی

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۱۶
۰۹۰۲۲۲۱۶۸۶۱

مشاوره

جستجو

دسته بندی مقالات

دسته‌ها

keyboard_arrow_up