درمان اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی

درمان اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی

درمان اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی به عنوان یکی از روش های نوین و موثر در کلینیک فیزیوتراپی آوای زندگی (بهترین فیزیوتراپی اصفهان) ارائه می شود.

شاک ویو تراپی یک درمان پزشکی است که سال هاست وجود داشته است. اغلب به عنوان یک گزینه درمانی غیر تهاجمی برای سنگ کلیه و آسیب های ارتوپدی استفاده می شود. اخیراً اورولوژیست ها و فیزیوتراپیست ها استفاده از این روش درمانی را برای درمان اختلال نعوظ (ED) آغاز کرده اند.

شاک ویو تراپی معمولاً برای بیمارانی توصیه می شود که به خوبی به دارو پاسخ نمی دهند یا درمان های تهاجمی بیشتری نمی خواهند.

امواج شوک ویو امواج صوتی هستند که انرژی را حمل می‌کنند و هنگام انتشار در یک محیط، می‌ توانند به صورت غیرتهاجمی مورد هدف قرار گرفته و متمرکز شوند تا یک منطقه آناتومیکی انتخاب شده دور را تحت تأثیر قرار دهند.

درمان اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی

اصطلاح بالینی برای این درمان که توسط اورولوژیست ها استفاده می شود، درمان با امواج شوک با شدت کم (LiSWT) است. در طول درمان، یک دستگاه گرز مانند کوچک از امواج صوتی هدفمند برای تحریک بافت آلت تناسلی و تشویق جریان خون استفاده می‌کند که همچنین می‌تواند روند بهبود را تسریع کند.

همچنین ثابت شده است که امواج شوک ویو با شدت کم باعث رشد رگ های خونی جدید و بهبود جریان خون در آلت تناسلی می شود که برای نعوظ ضروری است.

برخلاف سایر گزینه‌های درمانی فعلی برای اختلال نعوظ که همگی ماهیت تسکینی دارند، درمان اختلال نعوظ با شاک ویو تراپی از این نظر منحصر به فرد است که هدف آن بازیابی مکانیسم نعوظ به منظور فعال کردن نعوظ طبیعی یا خود به خود است.

کاندیداهای شاک ویو تراپی

این روش برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ خفیف که عبارتند از:

  • عدم پاسخ کافی به داروها
  • علاقه ای به مصرف دارو ندارند
  • علاقه مند به تلاش برای درمان ترمیمی برای معکوس کردن برخی از علل ED است.

متخصص فیزیوتراپی ممکن است از ژل رسانایی که روی آلت تناسلی و ناحیه اتصال پخش شده است استفاده کند. گاهی اوقات از داروهای بیهوشی استفاده می شود، اما به طور کلی غیر ضروری است، زیرا درمان ها به عنوان تنها اثر درمان، احساس سوزن سوزن شدن خفیفی ایجاد می کنند.

یک پروب متحرک برای اعمال شوک ها در تعداد شوک های از پیش تعیین شده استفاده می شود. جلسات می تواند حداکثر 15 یا 20 دقیقه طول بکشد. درمان های مکرر برای کسانی که از درمان اولیه به نعوظ کامل نمی رسند گزینه هایی هستند.

انرژی حاصل از موج شوک درمانی رشد عروق خونی جدید را از طریق فرآیندی به نام رگ زایی تحریک می کند. این همچنین می تواند جریان خون آلت تناسلی را برای نعوظ قوی تر و طولانی تر افزایش دهد. شوک ویو تراپی همچنین تولید اسید نیتریک را تحریک می کند که در بازسازی اعصاب نقش دارد. این درمان همچنین پاکسازی ارگانیک را تسریع می کند.

متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی آوای زندگی خدمات تخصصی فیزیوتراپی و شاک ویو تراپی را برای اختلال نعوظ ارائه می دهند.

مقالات بیشتر

مگنت تسلا

مگنت تسلا

مگنت تسلا اصطلاحی است که برای توصیف آهن‌رباهایی با قدرت میدان مغناطیسی بسیار بالا استفاده می‌شود. این آهن‌رباها قادرند میدان‌های…
سیاتیک کمر

سیاتیک کمر

سیاتیک کمر به درد، ضعف، بی حسی یا گزگز در ساق پا اشاره دارد. در اثر آسیب یا فشار بر…
سی پی ام پس از جراحی زانو

سی پی ام پس از جراحی زانو

سی پی ام پس از جراحی زانو بخصوص جراحی تعویض مفصل زانو یک مدالیته موثر و ضروری است که کمک…
کامپرشن تراپی

کامپرشن تراپی در اصفهان

کامپرشن تراپی یا همان وازوترین یکی از روشهای درمانی در فیزیوتراپی است که شامل اعمال فشار کنترل شده به قسمت های…
فیزیوتراپی با بیمه دی

فیزیوتراپی با بیمه دی

فیزیوتراپی با بیمه دی در اصفهان ، یک حرفه مراقبت های بهداشتی است که به افراد کمک می کند تا…

مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فیزیوتراپی در اصفهان

راه های ارتباطی

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۱۶
۰۹۰۲۲۲۱۶۸۶۱

مشاوره

جستجو

دسته بندی مقالات

دسته‌ها

keyboard_arrow_up